Czarnogórskie wybrzeże

Czarnogórskie wybrzeże

piątek, 24 marca 2017

POWER OF MAKEUP vol.1

Hej wszystkim :)
Dzisiaj post w tematach makijażu. Mistrzynią makijażu nie jestem, jednak dużo ćwiczę by było jak najlepiej co czasem przynosi mega fajne efekty. Postanowiłam więc zamieszczać niektóre prace własnie tutaj. Kiedy pokazałam to zdjęcie kilku osobom, ktoś powiedział powinnaś to gdzieś zamieścić. No i tak powstał pomysł na tego typu posty.




Do makijażu użyłam:
- podkład: Dr Irena Eris Provoke Matt fluid
- korektor Catrice Camuflage odcień 010
- puder Stay Matte od Rimella
- baza pod cienie od Wibo
- cienie do powiek: paletka Cieni Wibo Neutral Eyeshadow Palete oraz Dr Irena Eris No202 Crazy For Coco
- kredka na dolną powiekę to: Yves Rocher MAgiczne spojrzenie w odcieniu Zieleni Eukaliptusowej
- tusz do rzęs: Lovely curling Pump Up
- jeżeli chodzi o brwi to użyłam Pudru do Brwi Golden Rose w odcieniu 105
- na ustach mamy Golden Rose Matową pomadkę w kredce w odcieniu 8
Na co dzień nie przepadam za jakimś szczególnym konturowaniem twarzy, tutaj akurat nie uczyłam żadnego z produktów tego typu. Nie jest to typowy lekki makijaż dzienny, ale każda z nas ma czasem ochotę zaszaleć z makijażem i dorzucić nieco więcej cienia czy użyć ciemniejszego odcienia szminki. Mam świadomość że taki makijaż nie odmładza mimo to jednak czasem lubię mocniejsze oko :)
 A oto efekt początkowi i końcowy:


No i jak się podoba? Z góry dziękuję za opinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz